+36 (70) 330 7577

Miért válassz minket?

Ha eladáson gondolkodsz vagy már el is döntötted, hogy eladod az ingatlanod keress minket, segítségünkkel pontosan feltérképezheted a lehetőségeidet.

Hogyan adja el az ArtHome az ingatlanod? arthome_ingatlan_eladas_szeged

Nézzük végig mik az eladás lépései!

Mi történik az első találkozáskor, hogyan zajlik az ingyenes konzultáció?

Megismerjük az ingatlan paramétereit, állapotát.

Beszélgetünk. Leginkább az ingatlanról, piaci helyzetről, környéken eladott ingatlanok eladási árairól, mindenről, ami téged érdekel az eladással kapcsolatban (mik a továbblépési lehetőségek, kell e adózni az eladási árból, hová és mikor tudsz költözni, hogyan tudod tehermentesíteni az ingatlant).

Felbecsüljük az ingatlan REÁLIS, PIACI ÉRTÉKÉT. Javaslatot teszünk és közösen kialakítjuk az irányárat.

Mi történik a szerződéskötés után?

A megbízási szerződés aláírása után elkezdődik az érdemi munka, hogy a lehető leggyorsabban, zökkenőmentesen adjuk el a házad, lakásod.

Hogyan érjük el, hogy lehetőség szerint drágábban add el az ingatlanod? Hogyan termelünk neked extra profitot?

  • felkészítjük az ingatlant az eladásra
  • rendelkezésre álló dokumentumokat begyűjtjük (tulajdoni lap, társasházalapító okirat, esetlegesen alaprajz), elkészítjük az ingatlan anyagát
  • marketing stratégiát állítunk fel
  • megkezdjük a hirdetést és kiajánlást
  • bemutatjuk potenciális, komoly vételi szándékkal rendelkező vevőknek
  • folyamatosan tájékoztatunk a visszajelzésekről
  • az érdeklődő vételi szándéka esetén Veled szorosan együttműködve, Téged képviselve bonyolítjuk le az áralkut, szervezzük meg az adásvételi szerződés megkötését.

Mit tehetsz te, mint tulajdonos, hogy a lehető leghatékonyabb legyen az eladási folyamat?

Már az első találkozó előtt érdemes:

  • az ingatlan jogi helyzetét alátámasztó dokumentumokat előkészíteni, átnézni
  • az ingatlan összes tulajdonosával egyeztetni az eladási szándékról
  • a lakást vagy házat a legjobb állapotba hozni, hogy minél vonzóbb legyen a fotókon

Ha megbíztál minket az eladással:

  • homestaging szolgáltatásunkkal árucikké varázsolni a lakást
  • rugalmasan együttműködni a tanácsadóval
  • a bemutatók során ránk bízni az érdeklődőkkel való kommunikációt
  • lehetőség esetén kulcsot biztosítani az ingatlanhoz (nem lakott ingatlan esetén)

Marketing stratégia

Megtervezzük, felrakjuk, karbantartjuk a hirdetéseket, saját weboldalunkon kívül a népszerű webes felületeket, online keresőportálokat, social media csoportokat, valamint partnerirodáink segítségét is igénybe vesszük. Saját ügyfélkörünket folyamatosan tájékoztatjuk a friss ingatlanokról!

Miért fontos, hogy minden népszerű csatornán elérhető legyen ingatlanod?

Tapasztalatunk szerint minden korosztályt, réteget jellemzően más és más fórumon érhetünk el. Sokéves tapasztalatunkkal könnyedén megállapítjuk, hogy a Te ingatlanod többnyire kik és hol fogják keresni és főleg ezekre fogunk koncentrálni. Magánszemélyként kissé hosszadalmas, költséges és bonyolult az összes médiumot kihasználni, ebben leszünk segítségedre és megtesszük ezt helyetted.


Miért Prémium megbízás? – Kedvezményes sikerdíjért kiemelt szolgáltatások

Mi a kiemelt megbízás lényege? arthome_szeged_ingatlan_eladas_kiemelt

Csak minket bízol meg az eladással és te sem kívánsz az vele foglalkozni. Ez az alábbi esetekben szokott előfordulni:

  • mert már próbáltad, de nem sikerült,
  • mert nincs rá időd, másra szeretnéd fordítani a drága idődet,
  • mert meguntad, nincs kedved az érdeklődőkkel bajlódni,
  • mert elhiszed, hogy ez is egy szakma és lehet jobban csinálni, mint laikusként, mindig a te érdekeidet képviselve…

Milyen kiemelt szolgáltatásokat nyújtunk?

  • Bizalmadért cserébe KEDVEZMÉNYT adunk a sikerdíjból!
  • Elkészítjük az energetikai tanúsítványt INGYEN!
  • Nincs hirdetési, regisztrációs- vagy fájdalomdíj. Megbízási díjunk, az ingatlan eladása esetén, az adásvételi szerződés megkötésekor fizetendő, egyéb költség felénk nem merül fel.
  • Kizárólagossága ellenére rugalmas. Lehetőséged van megjelölni azok nevét, akik vásárlása esetén nem kell megbízási díjat fizetni.
  • Nem maradsz le semmiről! Együttműködünk a városban működő irodák nagy részével. A többi irodának azonnal megküldjük kiemelt ingatlanjaink listáját, így ők is értesülnek ingatlanodról anélkül, hogy mindenkivel külön leszerződnél. Az ő jutalékukat is mi rendezzük. Személyes tanácsadód ugyanúgy melletted áll és képviseli érdekeid, ha egy másik iroda ügyfele érdeklődik ingatlanod iránt.
  • Kiemeljük, krediteljük, előre rakjuk az ingatlanod a felületeken, így nagyobb az esély az eladásra.
  • Egy emberrel kell kapcsolatot tartanod, nem kell több iroda módszereihez alkalmazkodnod, így tanácsadód folyamatos kapcsolattartás mellett a Te érdekeidet tartja szem előtt.

Fontos: Sok ügyfelünk nem konkrét ingatlanra jelentkezik, hanem igényével közvetlenül keres meg minket, tanácsunkat kérve. Ők nem keresgélnek portálokon, nem végeznek kutatómunkát idő vagy kedv híján. Ők azok a potenciális vevők, akikhez az eladó ingatlanod csak rajtunk keresztül juthat el, ha megbízol minket az eladással!


Milyen költségeid vannak az eladás során?

Adófizetési kötelezettség: az eladáskor a szerzési érték és az eladási ár közötti különbözet az adó alapja (5 éven belüli értékesítés esetén). Az adó a haszon 15%-a, de ez sávosan csökken a szerzéstől számított idővel arányosan.

Energetikai tanúsítvány: az eladónak az adásvételi szerződéshez el kell készíttetnie, a vevőnek átadnia. A tanúsítvány 10 évig érvényes. Ennek díját kiemelt szerződés esetén mi álljuk!

Megbízási díj: az eladáskor a kialkudott vételár után fizetendő, a díj a szerződés típusa szerint változhat. Mint minden szolgáltató, mi is ellenérték fejében dolgozunk, hiszen ez a munkánk, ebből élünk. De mint minden munkájára büszke szakember hisszük, hogy a munkánk ellenértéke arányban van az eladóinknak nyújtott szolgáltatás minőségével és azzal az értékkel, amit számukra teremtünk - legyen az anyagi előny vagy erkölcsi értelemben vett érték, támogatás.

Az adásvételi szerződés ügyvédi munkadíját a vevő fizeti – esetleg az eladó átvállalhatja az alku során. Kedvezményes ügyvédi segítségért fordulhattok hozzánk bizalommal.

Illeték: a vagyonszerzési illetéket is a vevő fizeti, ám ha az eladás után venni szeretnétek, a vételnél kalkulálni kell az eladott ingatlan és a vásárolt ingatlan közti érték 4%-ával. Erről részletesen itt olvashattok: https://arthomeingatlan.hu/illetekfizetes/


Tippek eladóknak

Felkészülés az érdeklődők fogadására: 

Ugyan nagy valószínűséggel már az első lépés során felkészítetted ingatlanod a megfelelő fotók készítéséhez, az érdeklődők érkezése előtt is érdemes vendégek fogadására alkalmas állapotba hozni a lakást vagy házat. Ugyan a személyes tárgyak jelenléte nem von le az ingatlan értékéből, a látogató számára mégis befolyásoló erejű lehet, mivel nem mindenki tud elvonatkoztatni a látottaktól.

Mire kell odafigyelni?

  • próbáljunk minél több személyes tárgyat elrakni szem elől, ezáltal az érdeklődő jobban el tudja képzelni saját tárgyait a lakásban
  • a lakás legyen tiszta és jó illatú, hiszen a vevők nem csak a látottak alapján döntenek, hanem minden érzékelt benyomásuk is számít
  • hagyjuk az érdeklődőket körülnézni, az ingatlan szakértő bemutatása után engedjük, hogy saját maguk is feltérképezzék az ingatlant

„Staging” szolgáltatásunkkal igény szerint felkészítjük ingatlanát az eladásra, kisebb-nagyobb átalakításra, változtatásra hívjuk fel figyelmét, a maximális eladási ár elérése érdekében.

Az első benyomás nagyon lényeges, segítünk ezt a hatást valóban hatásossá tenni, a gyors, sikeres eladás érdekében.

Erről a szolgáltatásról részletesen itt olvashat >>>